5 Povești Fatidic – Cele mai grave boli ale lui Nick

ale lui Nick, în timp ce motocicleta s -a îngrijit pe căile de murdărie din Backcountry Malawi, cu capul bătut. Era ca și cum aș putea să -mi simt creierul inflamat tremurând și schimbând în limitele craniului meu. De fiecare dată când bicicleta trecea peste o umflătură sau o movilă, se simțea ca capul meu să se despartă de mijloc.

M -am ținut și am încercat să țin atentă în timp ce șoferul a alergat spre clinică. O clinică pe care o vom recunoaște mai târziu a fost spațiul total al oricăror medicamente, teste de malarie sau chiar ucigași.

Să te îmbolnăvești pe drum nu este niciodată distractiv, dar, din păcate, am avut mai mult decât partea mea corectă de boli de călătorie. Sistemul imunitar al lui Daroiere pare să fi fost întotdeauna mai bine echipat de oferit cu bacteriile, virușii și bolile născute de erori la care am fost introduse în timpul călătoriei.

Singurul lucru minunat care vine vreodată să fii extrem de bolnav pe drum, este povestea pe care o ai după ce ai supraviețuit. Așadar, în acest articol, voi împărtăși 5 dintre cele mai grave plăgi ale mele de călătorie pe care le -am tratat pentru a afla – mai slab – dar în viață.

Defecțiuni în Malawi

Încep cu asta, deoarece este cel mai probabil cea mai proastă boală a mea. Totul a început atunci când am mâncat niște cârnați slab păstrați, dar s -a escaladat rapid la mai mult decât la o intoxicație alimentară.

Stăteam în Monkey Bay de pe Lacul Malawi și seara după ce am mâncat cârnații suspecți, m -am trezit într -o panică și m -am repezit la baie. Au fost două probleme cu faptul că a fost bolnav la această pensiune deosebit de retrasă.

Băile erau găsite la aproximativ 300 de metri distanță de camera noastră.

Pentru a ajunge la case, a trebuit să trec un iaz mare, care era o casă pentru un hipopotam rezident furios și mormăit.

Bucurându -ne lacul Malawi lângă casa noastră de oaspeți … într -o zi înainte de virus.

Practic pare la fel de îndepărtat să fie adevărat, dar acolo am fost, ghemuit în negru de pe un negru peste o toaletă sanitară mai puțin decât sanitară, încercând să-mi fac compania cu dureri extreme, în timp ce ascultam cel mai mare tip ucigaș din Africa, mormăit și mârâit și stropind la doar câteva sute de metri distanță.

A trebuit să mă întorc la această toaletă păzită de bestie de nenumărate ori în programul nopții.

Din păcate, boala nu a scăzut a doua zi, iar conform căreia seara m -am simțit și mai rău. În a treia zi am început să cred că era ceva grav greșit și până în a patra zi alergam cu febră mare și abia ar putea face totul metoda la baie.

Am înțeles că trebuie să merg la un spital, dar ne -am întâmplat să fim în Malawi când BP Oil a scos din țară din cauza unui dezacord între președintele Malawi și premierul Regatului Unit. Acest lucru a însemnat că nu există suficient gaz pentru cetățenii pentru a -și umple mașinile sau chiar pentru livrarea camioanelor pentru a aduce dispoziții importante precum alimente, apă și consumabile medicale.

În cele din urmă, am descoperit pe cineva care avea suficient gaz în motocicleta lor pentru a-mi face o plimbare la o clinică apropiată. Aceasta este călătoria cu motocicleta pe care am explicat -o la începutul acestui articol și a fost cea mai agonizantă călătorie pe care am făcut -o vreodată.

Daroice a trebuit să facă o călătorie pe spatele unei biciclete pentru a mă satisface acolo. A fost atât de dificil să descoperiți orice transport alimentat cu gaz.

Când m -am afișat la clinică, nu am mâncat în 5 zile, burtica mea se simțea de parcă se sfâșia, am transpirat de febră, dar m -am simțit neobișnuit de răcoros și spitalul mirosea a mosc, mucegai și umiditate.

M -am uitat în jur la oamenii care așteptau și m -am simțit și mai îngrozitor. Am înțeles că voi putea să -mi plătesc tratamentul și am avut rețeaua de securitate a acoperirii asigurărilor de călătorie și a mijloacelor de a ieși din țară, dacă este nevoie. Așa că mulți dintre cei care suferă Malawienii din acea sală de așteptare nu au avut acces la un astfel de privilegiu.

Când medicul în cele din urmă m -a văzut, m -a privit fără speranță. El mi -a spus că, din cauza lipsei de combustibil, nu au existat teste de malarie delegate care să -mi ofere, nici analgezice și nici antibiotice. El a declarat că va trebui să merg la spital toată metoda din Cape MacLear.

Cauza posibilă a bolii … mâncare stradală, cum ar fi acest offal, gătit în ulei de emițător vechi?
Am plecat, m -am întors pe motocicletă și am rezistat călătoriei palpitante din cap spre casa noastră din Monkey Bay. Motocicleta mea angajată nu a avut suficient gaz pentru a ajunge la Cape Maclear în acea zi.

A doua zi, am descoperit un camion care era dispus să ne conducă spre Cape MacLear (pentru un preț Muzungu extrem de ridicat) și am simțit din nou că capul meu exploda în timp ce vehiculul a sărit și s -a prăbușit pe drumurile ridicate.

În Cape MacLear, am sărit pe spatele unei alte motociclete, de data aceasta în jurul CADe atunci de un turist sloven prietenos (mi -a plăcut slovenii de atunci) și m -a condus la spital. Spre surprinderea mea, când am intrat în clinică, am fost întâmpinat de un grup de asistente irlandeze. Inflexiunile melodice ale vocilor lor irlandeze calme mă calmează instantaneu.

Sunt sigur că, în adevăr, m -am plimbat în spital, dar metoda pe care o țin cont că este mai mult ca un vis. Era ca și cum aș fi fost adus cu atenție pe o pătură albă moale de 5 femei irlandeze, cu accente uimitoare de cântece.

Din nou, spitalul nu avea medicamente pentru malarie sau echipamente de testare a sângelui, așa că am fost sortit să nu înțeleg niciodată ce am contractat. Mi s-a oferit două pumnii plini de pastile și trimise să mă culc pe o bancă apropiată. În acest moment nu am mâncat sau nu am mai ținut nimic de o săptămână și de fapt nu m -am putut mișca.

Daroied i -a cerut asistenților să mă conducă înapoi la hotelul nostru din Cape MacLear și, în sfârșit, au acceptat să mă ducă la metodă la o altă misiune. Am așteptat o oră și, în sfârșit, am sărit în ambulanță. În mod incredibil, ambulanța a rămas fără gaz și a trebuit să parcurg aproximativ 1 km pentru a ajunge la hotelul nostru. Am în vedere că kilometrul se simte mai mult decât întreaga călătorie de 10 zile Annapurna Circuit în Nepal.

Din fericire din acel moment, m -am îmbunătățit (încet). În general, boala a durat 2 săptămâni de dureri intestinale și abdominale extreme și alimentație restrânsă. Nu am descoperit niciodată ce a fost, dar mi s -a spus cu certitudine că vărsăturile și diareea mea extremă au declanșat lacrimi în burtă și căptușeală intestinală, care s -au transformat în infecții grave.

Această poză a fost făcută la aproximativ o săptămână după recuperare. Arată exact cât de slab am fost după ce am fost bolnav.

Pierdusem în jur de 20 de kilograme, ceea ce mi -a luat aproape 6 luni să mă întorc complet.

A fost rau. A fost cu adevărat rău.

Ouă de piață neagră în Pushkar

A doua mea poveste de boală cea mai proastă nu este aproape la fel de rea și nu a durat aproape la fel de mult, dar a fost încă extrem de dureroasă. Se pare că ori de câte ori mă îmbolnăvesc, sunt întotdeauna blocat în cele mai grave locații posibile.

Am căzut bolnav de moarte în Pushkar, India, după ce am mâncat o masă vegetariană dodgy într -un restaurant regional destul de frumos. Când vă îmbolnăviți de legume, este probabil o contaminare fecală, așa că am înțeles că acest lucru în India va fi mai mult de 24 de ore de intoxicație alimentară. Este destul de probabil ca acest lucru să fie tifoid.

Legume în Pushkar. despre singurul lucru disponibil pentru consum
Stăteam la o casă de oaspete condusă de un hipf de fumat hash -guru care s -a numit „doctor”. S -a dovedit că singurele rețete pe care a fost capabile să le completeze au fost lovituri din conducta lui de hașă, care – ciudat de suficient – nu m -a făcut să mă simt mai bine.

Am fost bolnav de 10 zile în Pushkar și nu a fost frumos. Burtica mea a fost într -un nod tot timpul și nu am putut ține nimic. Partea cea mai proastă a fost că Pushkar este un oraș sfânt și este 100% vegetarian. Carnea, peștele, produsele lactate și chiar ouăle sunt ilegale.

Am simțit cu adevărat ca corpul meu avea nevoie de mâncare cu substanță, cum ar fi pastele sau niște pui, dar niciun restaurant sau hoteluri nu ar servi alimente interzise. Într -o zi, când abia aș putea merge, Daiece și cu mine am ieșit pe străzi pentru că am auzit de un tip care vinde ouă pe piața neagră.

Poveștile erau adevărate și l -am descoperit pe acest tip pe o alee murdară. Era ca gangsterul de ou din Pushkar. Avea de fapt un lanț de aur mare, o mustață groasă și ochelari de soare negri.

El m -a dus într -un spațiu întunecat din spate, unde a deschis un pachet de 12 ouă de parcă ar fi fost o valiză plină de droguri dificile. Le -am cumpărat, le -am aruncat în bucătăria noastră de casă pentru oaspeți și, sub ochiul atent al „doctorului”, am gătit o scârbă gustoasă.

Eu și „The Doctor” jucând cărți de ziua mea. În acest moment am mâncat câteva ouă, dar cel mai probabil metoda doar aproximativ 140 lbs (63 kg)

Din acel moment, corpul meu a început să se recupereze. Am mâncat ouă de două ori pe zi încă 6 zile înainte de a mă simți suficient pentru a continua să călătorească.

Bolnav și blocat în Sumbawa

Indonezia nu este cea mai bună locație pentru a ne îmbolnăvi, dar nu eram doar în Indonezia, eram într -un anumit retras, în afara insulei bătute, numită Sumbawa undeva între Insula Komodo (unde trăiesc Dragonii) și Bali.

Am căzut oribil de bolnav chiar aici și stăteam în acest spațiu hotelier minuscul, întunecat, răcit cu fani, cu o toaletă ghemuită. La fiecare 4 ore, energia electrică se va stinge și în acele momente febra mea s -a simțit că a crescut la temperaturi periculoase.

Bucurându -se de Indonezia cu scuter cu câteva zile înainte de boală.
Am înțeles că casa oaspeților avea niSpațiile CER disponibile, dar au fost de două ori mai mult decât costul și, chiar dacă am murit în cutia noastră mică, nu am vrut să ne aruncăm bugetul și să mergem în camera mai scumpă.

După 6 zile de vărsături oribile și diaree, febra mea a devenit atât de mare încât nu am mai putut face față. Aveam nevoie de un spațiu cu A/C și, până în acest moment, coapsele mele palpitau de fapt de a fi trebuit să se ghemuiască peste toaletă atât de des.

Ne -am verificat din sala noastră super -buget de 10 USD / noapte și am inspectat în Palatul de 20 $ / noapte.

În momentul în care am intrat în cameră, amândoi am regretat că am așteptat atât de mult să facem schimbarea. A fost A/C, o baie, o toaletă confortabilă, un televizor cu canale engleze, un pat de dimensiuni queen și cea mai bună parte … Acest spațiu avea un generator agățat, astfel încât nu existau întreruperi de putere.

O altă fotografie a pielii și a oaselor Nick cu Daroiere și un prieten de călătorie. Luat la o săptămână după ce a părăsit Sumbawa

În sfârșit, m -am simțit uman și după alte 3 zile m -am simțit suficient de sănătos pentru a merge mai departe. Am descoperit din această experiență că, dacă unul dintre noi ar fi bolnav, indiferent cât de strict ar fi bugetul nostru, ne -am actualiza spațiul și ne -am fi confortabil.

Poo Show în Puddicherry

Da, India apare de două ori pe această listă a bolilor mele de călătorie cele mai grave, dar am călătorit în India de peste 6 luni în total, așa că de 2 ori nu este chiar atât de rău. Gândindu -vă în special la specificarea majorității bucătăriilor pe care le vedeți în toată țara.

Această poveste este deosebit de grafică și este un pic ciudat să compuneți public pe blogul nostru. Poate că sunt răsucit, dar îmi place întotdeauna atunci când satisfacem oamenii care călătoresc și conexiunea noastră progresează până la punctul în care putem începe să spunem „povești de călătorie”.

Simt că împărtășim foarte mult pe acest blog, așa că sunt pozitiv că pot merge mai departe și să vă spun această poveste, prietenilor și vizitatorilor noștri buni? Îmi dau seama, dacă bunul meu prieten Jarryd se poate compune despre a se rani într -o mănăstire budistă de pe blogul său, pot compune despre asta aici.

Am decis să rămânem într -un ashram uimitor din Puddicherry. Am avut un spațiu minunat, cu o priveliște uimitoare spre Oceanul Indian. În ziua în care am inspectat am căzut oribil de bolnav. Această boală a durat doar aproximativ 5 zile în total, dar a fost cu adevărat rău.

Priveliștea din spațiul nostru Ashram din Puddicry

Foloseam toaleta de aproximativ 3 ori pe oră, în fiecare oră pe parcursul întregii zile și noapte. La un moment dat, trebuie să fiu atât de obosit încât am sfârșit să fiu leneș. Am ieșit din toaletă și am mințit deasupra patului. În câteva momente, Daiece a spus: „Ce este mirosul acela?!”.

Amândoi ne -am uitat în jos și s -a sfârșit incredibil de îndepărtat că nu am făcut o sarcină extrem de grozavă cu hârtia igienică din baie. Daroied a reținut un amestec de gâdilă și râsete în timp ce m-am întors la toaletă pentru a ieși la suprafață.

Am petrecut metoda la fel de mult timp în această baie de ashram.
Eram atât de jenat, dar Daiece nu mi -a făcut mai ușor. S -ar putea să o aud în afara toaletei chicotind isteric. Am fost împreună doar un pic de peste un an în acel moment, așa că aș afirma că este un miracol că este încă cu mine astăzi.

O eroare majoră în Mexic

Povestea mea finală de boală este o altă boală a maratonului care m -a declanșat să slăbesc o tonă de greutate. Poate de aceea încep să mă simt un pic gras în aceste zile? Nu m-am îmbolnăvit de moarte în câțiva ani și acesta a fost cel mai probabil programul meu de pierdere în greutate de călătorie pentru primii 6 ani pe care i-am petrecut pe drum!

Am văzut acest tip blănos pe stradă. S -a dovedit că a fost tacosul și burritos proaste de care trebuia să ne preocupăm.
Oricum, trebuia să luăm un autobuz de la San Cristobal în sudul Mexicului, toată metoda către Lacul Atitlan