Suzhou, China: Vizitarea Veneției Estului

Unul dintre numeroasele lucruri grozave despre trăirea în Yangzhou, China este că există câteva orașe antice uimitoare în apropiere. Tot ce trebuie să facem este să urcăm pe unul dintre autobuzele locale frecvente sau să ne îndreptăm spre trenurile eficiente de glonț și într -o oră cam așa ne aflăm într -un oraș nou și uimitor. Provincia Jiangsu este situată pe coasta de est a Chinei și, prin urmare, este înconjurată de căi navigabile și canale. Am fost de multe ori la metropola din apropiere din Shanghai, așa că în timpul festivalului de toamnă, am decis să vedem ce trebuie să ofere orașul Suzhou. Suzhou a fost supranumit „Veneția Estului”, așa că cu siguranță așteptam cu nerăbdare să vedem dacă a fost la curent cu numele său.

SUA ne pregătim să urcăm cu autobuzul spre Suzhou, China
Mingtown International Youth Hostel.

În afară de acțiunile turiștilor chinezi, a fost cu siguranță un loc uimitor! Am stat la Mingtown Suzhou International Hostel chiar în inima orașului vechi de -a lungul unuia dintre numeroasele canale. A fost un loc uimitor. Hostelul era așezat într -o clădire foarte veche și toate mobilierul din cameră era stil chinezesc. Personalul a vorbit doar suficientă engleză pentru a ne spune ce autobuze să prindă și au înțeles când am cerut o altă pătură … deși nu au fost de acord că am nevoie de una!

Țesut scaune de mână.
Ne -am îndreptat pe diferite alee și am zig -zig și am zilit prin turiști. Am încercat să ieșim cât mai mult pe calea bătută. Am ajuns să găsim niște străzi cu adevărat liniștite, cu localnicii care își desfășoară viața de zi cu zi. Femeile își spânzurau rufele pe linii de îmbrăcăminte fabricate de bambus, bărbații pescuiau în canal și chilisul, ceaiul și tăiței se usau în soarele fierbinte.

Spălătorie Ziua pe o alee din spate.

Chilis se usucă în soarele fierbinte.
Grădina de retragere a cuplului.
Ne -am îndepărtat mai departe de orașul vechi și ne -am găsit la una dintre grădinile mai liniștite din Suzhou, grădina de retragere a cuplului. Numele părea potrivit, deoarece amândoi căutam o liniște și liniștea departe de mulțime. Suzhou este cunoscut pentru grădinile sale frumoase, clasice, care au fost adăugate pe lista patrimoniului mondial UNESCO. Cele mai populare au fost foarte ocupate în timpul festivalului de toamnă, dar acesta a fost drăguț și liniștit pentru noi. Ne -am așezat și ne -am bucurat de peisaj și seninătate pentru o vreme înainte de a ne îndrepta spre mulțime.

Pictură în orașul vechi.

În timpul serilor ne -am așezat pe marginea canalului principal și oamenii au urmărit cu o sticlă de vin. Aceasta a atras mai multă atenție decât principalele obiective turistice ale Suzhou! Chinezii se îndreptau în preajmă pentru a vedea wàiguóréns (străini) care bea vin. Suntem deja o vedere doar prin faptul că suntem străini, dar faptul că bem vin (din pahare de vin adecvate pe care le -aș putea adăuga) ne -a făcut să arătăm ca la spectacol. Oamenii ne -au făcut fotografia, ne -au dat „degetele mari” și râdeau de turiștii nebuni. Totul a fost foarte distractiv și așa cum am spus înainte, una dintre numeroasele bucurii de a trăi sau de a călători în China este că te simți ca faimos. Au fost doar o mână de turiști străini în Suzhou în acel weekend, astfel încât privirile au fost regizate de calea noastră!

Una dintre canalele uimitoare de la Suzhou, China.
Fructe proaspete disponibile în Orașul Vechi, Suzhou, China.

Ne -am bucurat de cele 3 nopți ale noastre în Suzhou și cu siguranță ne vom întoarce acolo într -o zi, de preferință când nu este o sărbătoare națională. Ne -am plimbat și ne -am plimbat și ne -am plimbat și am văzut multe colțuri ale orașului. Am mâncat niște mâncare indiană gustoasă, am discutat cu niște localnici prietenoși și ne -am relaxat. A fost un sentiment diferit pentru noi să călătorim undeva ca vacanță de la serviciu, mai degrabă decât doar să facem backpack și să mergem mai departe. Nu a existat acea întrebare „unde ar trebui să mergem în continuare” sau să ne dăm seama de transport de la punctul „A” la punctul „B”. De data aceasta știam unde mergem și vacanța noastră a avut o întâlnire de expirare. După 4 zile distanță, ne -am întors la viața noastră normală, învățând engleza și trăind în Yangzhou.

Bloguri de călătorie din China

De ce ne place să trăim în China

Îți place această postare? Ia!

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un partener Amazon și, de asemenea, un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru înseamnă că câștigăm comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru și cumpărați de la acești comercianți.